Jump to content
- - - - - - - - - -

163 Players are online

Tuchay

Donator
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Tuchay

  • Rank
    Iron User

Roat Pkz Information

  • Roat Pkz Username
    Tuchay

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. get off my dick fanboys
  2. ye he deserves ban imo, been rushing 24/7 whenever hes online.
  3. Nah I dont think your name is gretar. Don't tell me how to do my job legit. BTW if you haven't seen, I said I was not told to be active on forums so idk what your on about.
  4. I flamed you over yell? I thought it was you saying what thicbby said and i said i was high. Just because you were staff on other servers doesnt mean you can tell me how to do my job?
  5. I dont talk shit to anyone that doesnt talk shit to me..... dont say nothing to me and i wont bother you trust me. Your the wrong person to tell me how to and what to do with being ss. Didn't know you were gretar?
  6. Was never told I had to be active on forums.. Only toxic because people are toxic at me first bud. Trust me I help more people then you think. Just because im toxic to you and your clan because you try to trigger me. It obviously works but you guys are doing this on purpose and calling me shit ss. When the reason im flaming is because of you guys. I am the most active staff member and I respect everyone but when you come at me saying shit like that, im gonna respond...
  7. Mrss King helps everyone and does his job fine. He's not abusing powers when you get warnings every day obviously you should know not to do the same exact thing. King keep doing your job bro! gj
  8. I ran into multi because thought my clan was coming but obviously not lol, still sad recording someone dying in 1k risk vs all max sets. All good nice vid.
  9. Nice guide! Will definitely help newcomers with finding out how and where to skill!
×
×
  • Create New...