Jump to content
- - - - - - - - - -

163 Players are online

Sign in to follow this  
Daul Penino

Garbage cc gets decimated

Recommended Posts

Last tribrid tourney Nexus had a cc event and got everyone in the tournament. They were all spamming the lobby sure they were going to take it. Well apparently 12 people is not enough to win, if all of them suck.

P.S. *A friend asked me to play on his acc, and yes, I know the pms are funny lmfao*.

Nexus778393 ((februar 08, 2019) - (17-22-01)).png

Nexus778892 ((februar 08, 2019) - (17-27-35)).png

Nexus778894 ((februar 08, 2019) - (17-13-24)).png

Nexus778898 ((februar 08, 2019) - (17-18-25)).png

Edited by Daul Penino
  • Upvote 1

Share this post


Link to post

Holy fuck you’re so cringe replying to everyone’s kills of you with tournament kill pics 😂😂 @pkmafia8 you gotta quit now brother Daul bottom inv auto cast alt hiding Penino slamming your ass 

Share this post


Link to post

Lol Jblind, still salty about getting slapped? And no, the point wasn't to post a pic on him, the point was that I cleared his whole cc by 200+ or more on every single one. If I just wanted to post tourney pics on key, I woulda posted this 1

Keytracker ((februar 05, 2019) - (17-29-00)).png

Share this post


Link to post
1 hour ago, JBLIND said:

Holy fuck you’re so cringe replying to everyone’s kills of you with tournament kill pics 😂😂@pkmafia8 you gotta quit now brother Daul bottom inv auto cast alt hiding Penino slamming your ass 

Having a go

Share this post


Link to post
21 minutes ago, Daul Penino said:

Lol Jblind, still salty about getting slapped? And no, the point wasn't to post a pic on him, the point was that I cleared his whole cc by 200+ or more on every single one. If I just wanted to post tourney pics on key, I woulda posted this 1

Keytracker ((februar 05, 2019) - (17-29-00)).png

2f681a9981b80917736a7c2a5aa2053e.png46b3416d3a2a09bef13655b243c8afb1.png1c22d105cd7279a4ef531380927a77ea.pngur not the same in pms 😛

Edited by pkmafia8

Share this post


Link to post
3 minutes ago, pkmafia8 said:

2f681a9981b80917736a7c2a5aa2053e.png46b3416d3a2a09bef13655b243c8afb1.png1c22d105cd7279a4ef531380927a77ea.pngur not the same in pms 😛

Yeah, I still admit you're better, no shame in that. But this post is about your cc, and they're absolute garbage lol.

Edited by Daul Penino
  • Wow 1

Share this post


Link to post

firstly just coz we had like 10 people in torny dosnt mean shit because our best memebers fought each other in multiple rounds losing to ourselfs, and wow that was really ur account?i was thinking how this auto casting shitter even got to finals, sad i didnt get to fight you tho would of been an easy pass.   

kps from last couple weeks of duels peninos alts

Take  A Seat ((January 22, 2019) - (03-19-53)).png

Screenshot_514.png

Share this post


Link to post
5 minutes ago, nh tank said:

firstly just coz we had like 10 people in torny dosnt mean shit because our best memebers fought each other in multiple rounds losing to ourselfs, and wow that was really ur account?i was thinking how this auto casting shitter even got to finals, sad i didnt get to fight you tho would of been an easy pass.   

kps from last couple weeks of duels peninos alts

Take  A Seat ((January 22, 2019) - (03-19-53)).png

Screenshot_514.png

Lmao boy idk why I'm even still responding to you but this post proves you're a joke. I literally went 200+ or more on four of your guys in a row. Some of them your "best members" as you put it. Yeah, 1 out of 5 times we meet you rng me by 60 dmg (gz btw), but 4 out of 5 I slap you 200+. We both know that and I'll gladly tribrid dm you some pkp to back it up. But if you'll just stay hiding like you have been for the past month, don't even bother responding lmao. Fucking clown.

Btw, only one of those is my acc LOL.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  
×
×
  • Create New...