Jump to content
- - - - - - - - - -

163 Players are online

Dillzz

Super Donator
  • Content Count

    96
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

46 Excellent

1 Follower

About Dillzz

  • Rank
    Rune Member

Roat Pkz Information

  • Roat Pkz Username
    58 dillzz

Recent Profile Visitors

420 profile views
  1. yea bro ! people like you haha u have such a great personality! lets see which of ur friendzz defended u bcuzh they liekk u! o wait!!!!!! retardz on retardz actually hilarious how you've been banned for less than 36 hours and ur already freaking out lmfao, all these months claiming to have some pull w staff an shit doezntt happen 2 u u cool w staff !! LMFAO!!!!!!!! 'JORDAN U THREW ME UNDER THA BUS :(' complete fucking jokeeeeeee lmfao thanks for doing us a favor persona, time 2 get rid of the retards known for ragging now
  2. Dumb fuck look at you rn hahaha, collecting the biggest retards known 2 this server to post free hactx isn't working! 'me an arun break the rules all the time nothing happens to us!!!!' LOOOOOOOL eat shit stupid motherfucker lmfao
  3. Yea bro!! none of us are happy at all im literally fuming that no evidence is shown (private report) LMFAOOOOOOO @ THAT OTHER FAT PIECE OF SHIT OFFERING HIS ACCOUNT TO LIKE 10 PEOPLE NOBODY FUCKING WANTS THAT GARBAGE LMFA0 #IMOUT #FUCK U NIGGAZ #LMFAO COULDNT BE DUMER DEN YOOBS DA KING #I WAS WRONG LOOOOOOOL THIS GUYS BEEN BANNED FOR LKE A DAY AN A HALF AN IS ALREADY FREAKING OUT
  4. Are u actually stupid How do they know u didn’t tell him to rwt on your account so u could use this excuse how do u not understand Are u actually stupid How do they know u didn’t tell him to rwt on your account so u could use this excuse how do u not understand Are u actually stupid How do they know u didn’t tell him to rwt on your account so u could use this excuse how do u not understand Are u actually stupid How do they know u didn’t tell him to rwt on your account so u could use this excuse how do u not understand
  5. extreme donator only then
  6. gave you everything back after you started acting like a little sensetive bitch lmfao
  7. Edgeville, full void, you were in rush gear nd started trading me after you died for your shit back
  8. obfiously always been lmfaoooooo funny shit lightt dont make me kill u for claws nd ballista again faggot :p you didn't do shit, those aren't even your imgur's fucking weirdo lmfao roatpkzzzzzzzz
  9. Dillzz

    Selling HALOS

    got 1 sara and 1 of ur choice pm mikep ig 100k each or smd
  10. fake nser lasted 1 hour nd died for his set in the process of ATTEMPTING 2 ns me these are the retards you're recruiting
  11. vesta/morrigans/statius?
  12. Dillzz

    Resignation

    dumb indian fuck never has anything good 2 say legit shut ur mouth how can u disrespect ur brother like that
  13. doesn't ur dad beat u with his prosthetic leg lol
×
×
  • Create New...