Jump to content
- - - - - - - - - -

163 Players are online

Wtf Safer

Donator
  • Content Count

    263
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

98 Excellent

About Wtf Safer

  • Rank
    Dharok Member

Roat Pkz Information

  • Roat Pkz Username
    Wtf Safer

Recent Profile Visitors

511 profile views
  1. The real question is how did you die to the slowest switch ever
  2. Fucking put frontline hybrid compilation clips in this vid lol. Cringe
  3. Someone make a gofundme for this guy to get him some psychiatric help.
  4. Nahhh lmfao garbage suggestion from a garbage person.
  5. Good vid but defo not the fastest in roat tbh
  6. I'd like to see his POV Also, did you play ss1 server back in the days or does that mean something else in your name?
  7. Go look at your boring vids thoroughly and then look at his vids. You're the delusional one if you think you're actually in his level
  8. He probably manhandled you the entire fight until you got a lucky 79-46. Lol
  9. Do you have the brain capacity to understand basic English?
  10. You thinking zeplins are going to take the time out of their day for a worthless random like you shows you're dumber than I thought you were
  11. You haven't even seen me pk and you're still assuming he'd slap me, that alone shows you're just as braindead as him. I'm not going to read a bunch of paragraphs coming from an attention seeking moron but for the first few lines, how the fuck can I get "all zeplins screenshot" when half of them haven't even heard of you lmfao. Also that "1 zeplin" you're talking about is the co founder of Zeplins so that's all I need. Make some more excuses now L0L
  12. Legit shut the fuck up L0L. Ward told me he sesh'd you in soulspawn in white portal. He said there was no difference b/w you and a guy that started bridding 2 days ago. Brett told me you're a compulsive liar and have a great need for attention. Half of zeplins don't even know you. Zeplin general Pernix Beast still says you were never part of zeplins (will post screenshot again if you want) Sunjars told me you used to skip school for "Ns Practice" L0L. Please try to deny these you attention seeking half-wit
×
×
  • Create New...