Jump to content
- - - - - - - - - -

163 Players are online

repent

Fastest/Easiest Money-making Method?

Recommended Posts

I’ve always had issues with keeping money on this server, (I’d get a small amount and go nowhere with it, or get a lot and give it away or lose it). I’m not looking to make shitloads of money, but I am looking for a somewhat fast method (something that won’t make me spend 12 hours working on, only to get nowhere). Post suggestions below

  • Hmmm 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Legit kill people on an alt if you're worried about kdr. Just edge pk in a pure set-up or main. Keys are sick money making methods

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, JBLIND said:

Legit kill people on an alt if you're worried about kdr. Just edge pk in a pure set-up or main. Keys are sick money making methods

Not worried about kdr or elo, however edge poking can get stale. I’ll give it a shot lawl !

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, JBLIND said:

Legit kill people on an alt if you're worried about kdr. Just edge pk in a pure set-up or main. Keys are sick money making methods

Cant kill ppl who risk with ur free items that u get

U get 1 good key which is platinum like 4 times every 1000 kills if we realistic (thats alot of kills) and the other keys suck ass they just contain food and venom pots

jad & skotizo 1 winner only, same with tourney, voting is like 6 pages for 400 pkp and a mage’s book alone is 1.25k so yh its not rlly that ez

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lately deep wild has been active and iv'e seen people start going out in risk. Honestly even if it's just ahrims fuck it it's still some type of risk to help you towards having more pkp. Last resort is staking but it's not worth it 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Forecaster said:

Lately deep wild has been active and iv'e seen people start going out in risk. Honestly even if it's just ahrims fuck it it's still some type of risk to help you towards having more pkp. Last resort is staking but it's not worth it 

Idk, everything is kinda expensive now and it's still pretty hard to get PKP. I enjoy this game a lot and I think it's improved a bunch, just a difficult game economy-wise.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revenant dragons are like 12k PKP/H, second would probs be chaos elemental at like 5k PH, Zulrah is next on the agenda and should be the go-to money maker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Main pking at edge is best money, I pk 10+ dh sets and hour sometimes including b ring, fury ect. 

The keys are shit money unless ur lucky and get gold and plat ones all the time. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Good1

23 minutes ago, Smackd said:

Revenant dragons are like 12k PKP/H, second would probs be chaos elemental at like 5k PH, Zulrah is next on the agenda and should be the go-to money maker.

Good1

Kill kraken for the unoted angler fish , u won’t make your money back if you go into a instance room BTW.

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 minutes ago, Blood Hound said:

Good1

Good1

Kill kraken for the unoted angler fish , u won’t make your money back if you go into a instance room BTW.

You expect to become rich off a npc u attack and look off ur screen? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Smackd said:

You expect to become rich off a npc u attack and look off ur screen? 

What? Kraken is 1mish a hour on 07 & 500 pkp a hour on roat

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Blood Hound said:

What? Kraken is 1mish a hour on 07 & 500 pkp a hour on roat

And also a 87 slayer requirement which takes hundreds of hours, hence the good gp/h rate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Smackd said:

And also a 87 slayer requirement which takes hundreds of hours, hence the good gp/h rate.

Yeah true keep kraken shit pkp per hour 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Rijkerd2 said:

Ngl was mad fun flaming with you

Don’t use “mad” when ur describing something you are arabic

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, repent said:

Don’t use “mad” when ur describing something you are arabic

You're mad dude.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, repent said:

Don’t use “mad” when ur describing something you are arabic

idk who u are, stop quoting me please.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

cómo pudo pasar los puntos que llevó a dinero real????alguien que me ayude por favorrrr!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...