Jump to content
- - - - - - - - - -

163 Players are online

Recommended Posts

hi guys im back! you probs thought i was never gone haha but here a whale i cleared *who thought who could clear me*

 

https://gyazo.com/c8b7fbe5c66250efa9b4c3cb9b0e575b  man starts talking thinks he made ragging illegal LOL

https://gyazo.com/b06812dd80c9851eaa34b7485e48087a talking says hes #1

https://gyazo.com/4a0c3c09e78b5ebacfb8c1be5b8a17c3 man bragging with his bans :D

https://gyazo.com/e6adb1e4b715a87c8c9a4d907064c505 "i ragged befor ragging was legal :DDDDDDDDDDDDDDDD"

https://gyazo.com/31385cece91f33edb155d05d7e4a98bc man fking dont know who i am

https://gyazo.com/fe7fa64ee3bf0f69c38d2f736abe387a nh tank thinks his man will clear me good joke LOL

https://gyazo.com/55845bfb0c61f133bed8acb659c4f0f3 him pming me on alt :)

https://gyazo.com/f7b73a2ec66d70d90b8cce4645a1448e mans napping

https://gyazo.com/692c06734cf530d9ab9c826c7cacc703 man blacklisted me

https://gyazo.com/8ce081ecff3d152ee279744107d87f23 nh tank man blacklist me cuz tired of me :D whales

 

god is back Clowns no more playing

 

Edited by zeplin99
  • Upvote 4

Share this post


Link to post

imagine saying u went to the "toilet" for 2 hours.  u went afk and so i got off lmao. and i blacklisted you because i dont ns 247. yes i pk this is a pk server, if you want to devote your entire life and hours on days to nsing then you can do that. i only ns for 10 hours max so if u can outlast that then good job youre an nser too. doesnt mean shit when ur posting fake screenies making it seem like u didnt hide from me until i got off. i work a full time job. obv i cant ns every day on your schedule bud. i have grown up responsibilities that you cant relate to 

 

Side note: ontop of that, when you know u cant last you suicide on people to get them banned which you got banned yourself for. Already shows that you cant properly ns someone without trying to get rid of them 

Edited by im so zerked

Share this post


Link to post
32 minutes ago, im so zerked said:

imagine saying u went to the "toilet" for 2 hours.  u went afk and so i got off lmao. and i blacklisted you because i dont ns 247. yes i pk this is a pk server, if you want to devote your entire life and hours on days to nsing then you can do that. i only ns for 10 hours max so if u can outlast that then good job youre an nser too. doesnt mean shit when ur posting fake screenies making it seem like u didnt hide from me until i got off. i work a full time job. obv i cant ns every day on your schedule bud. i have grown up responsibilities that you cant relate to 

 

Side note: ontop of that, when you know u cant last you suicide on people to get them banned which you got banned yourself for. Already shows that you cant properly ns someone without trying to get rid of them 

i went 2mins away but alright lol if you have any proof i really afked for "2 hours" i would love to see? they can actually see how Long i afked (when staying online) :) you can ask them for how Long my account did not move . oh on top of that , w301 helps you mayb clanwars i wait there for you ! :D dumb Boys i was 2months away dunno what you Clowns thought im god of this Server .

 

PS: i do thaiboxen irl so wym 24/7 LOLOLOLOL why else was i away for 2months?? Retard LOOOOOOOOOOOL oh on top of that my Buddy saying i can't last cause of suiciding? lmfa0 Retard clanwars is the loc you eat while nsing at clanwars? LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL brother from what world are you? who are you what was your ign at soulsplit slave wannabe ns on roatz i nag since 2012 so wuuu2 Retard? #rgb4ever#1

 

https://gyazo.com/55845bfb0c61f133bed8acb659c4f0f3 here my man i did not afk 2h ;( sad Moment when you only lasted nearly 3h huh lols (40mins of that afking) lmfao.

Edited by zeplin99

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...