Jump to content
- - - - - - - - - -

163 Players are online

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/04/2016 in all areas

  1. 4 points
    Still loads more progress to go. #Slowly-Getting-There.
  2. 3 points
    Hello everyone. I decided to quit OSRS, ROAT pk , and OS- SCAPE because i have no time irl anymore to play any of these games anymore. I've played roatz pk well over 2 years and now the time has come that i am growing up and gonna focus more on real life. I wish everyone the best luck in their lifes and i enjoyed playing this awesome RSPS. GOODBYE<3
  3. 3 points
    4 part series of this bully victim getting exposed Enjoy part 1, part 2 coming soon
  4. 3 points
  5. 2 points
  6. 2 points
    Take your pills, let's not have a temper tantrum today.
  7. 2 points
    imagine getting bullied to the extreme on roatpkz he makes some1 copy my alts name and fights him thats prob chris or some1 lmfao feel sorry for this little yute
  8. 1 point
    Pking has been so dead, so i got bored and bought 540 votes and turned them into vote packages. Heres the results. NOTE: Don't waste 140k on votes.
  9. 1 point
  10. 1 point
    faster than your mobility scooter cripple fuck
  11. 1 point
  12. 1 point
  13. 1 point
  14. 1 point
  15. 1 point
    Smokey you slumdog looking ass why don't you just stop pretending to be a thug goon and accept that you got fucking roasted cunt, go back the bathroom to trim your mono-brow lmfao silly arab. ᵂᵃᶦᵗᶦᶰᵍ ᶠᵒʳ ᵐʸ ᵏᶦᶫᶫ ᵖᶦᶜ ᶫᶦᵏᵉ ᶦᵗ'ˢ ʳᵉᶫᵉᵛᵃᶰᵗ
  16. 1 point
    Template already in the appeal and report section to save people having to copy and paste it from the other thread, this will stop people "not following the correct format" and just make things a lot easier, ty.
  17. 1 point
    LMFAO this random pussy denying its not him
  18. 1 point
    As u see ur beefing with the wrong one
  19. 1 point
  20. 1 point
    This is the topic I made motnhs back about you dying to my team on oss Before you try to edit it, your posts trying to defend urself: ANDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD I'm done Proven to lie time after time. Embarrassed to the point you know that your lie will get exposed yet you say it anyway Keep my name out of your mouth from now on now that you know you're my slave
  21. 1 point
  22. 1 point
  23. 1 point
    lmfaooo look at this faggot uve been telling every1 ur 21 for 3 years hahaha nice life picking up leaves and dog shit then sprinting home to play roat pkz imagine these nerds irl smh waiting for your paragraph of excuses shut the fuck up lmfao "arabic boy"
  24. 1 point
    Pretty sure the chances of all these items from 1 package are smaller than craigs weiner SC: http://imgur.com/a/OTD28 don't worry i lost it all at risk to req 15 minutes later.
  25. 1 point
    Gz homie its hard to do, btw what's your acc build ?
  26. 1 point
  27. 1 point
  28. 1 point
×
×
  • Create New...